söndag 16 oktober 2011

Rastlös.

Hej igen.
Jag är rastlös.
Mitt  PM behöver kritik för att tas vidare.
Det finns risk för att överarbete. Ekorrhjulet snurrar ni vet.

Imorgon är det dags för OslagbaraOnsdag igen. Äntligen!
Jag har städat garderoben ikväll.
Dels för att hitta rätt under två veckors kommande pressade förmiddagar och morgonkvistar,
dels för att jag är nervös och rastlös eftersom jag bestämmer första temat imorgon. (undrar hur många gånger jag har använt den frasen idag..)
Jag hade glömt hur det var men nu känner jag verkligen hur jag förflyttas tillbaka till första gången när jag skulle skicka ett tema. Tänka sig. Att så lite kan bringa sådan ångest! Jag minns tydligt hur jag låg i sängen och krampaktigt höll i telefonen för att inte missa tiden. Jag hade inte ens bestämt mig för tema förrän precis när jag skickade smset. Hoppas ändå att jag är lite lugnare imorgon. Jag är ändå typ säker på vad jag ska välja. Dessutom har jag kommit på ett bra tema till min nästa dag också.. om inte nån hinner sno det innan förstås. Oj vad spännande det ska bli. Jättespännande.
Jag är peppad och längtar efter att få publicera mitt första inlägg imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar