måndag 14 november 2011

Första lappen.

Äntligen! tänkte jag. Äntligen får jag användning för den där fåniga cupcake burken som jag inte kunde låta bli att köpa i mellerud förra året. Eller var det året innan det? Det är numera min Annas Burk Of Art. I like it. Fem lappar ligger det i den. Nej, jag har inte tjuvkollat på dem. Egentligen ligger det bara fyra i den för den första som jag har tagit ligger utanför. På den står det:

Gör en serie teckningar med inspiration från veckan som har passerat.

Genast fick jag prestationsångest och ville hoppa av. Men det ska jag inte göra. Senast måndag nästa vecka kommer resultatet av min första Burk Of Art. Stay tuned.

2 kommentarer:

  1. Oh, nej, ingen prestationsångest här inte! Gör som du vill bara... det är egentligen enda regeln.

    Bra att du fick användning för burken!

    SvaraRadera
  2. Nä. Nu har jag släppt prestationsångesten! Det var bara precis när jag öppnade lappen. :) Ja fin burk of art tycker jag!

    SvaraRadera