torsdag 3 november 2011

I huvudet på mig.

Jag är liksom instängd i mitt eget huvud. Det är för det mesta ganska ångestframkallande. Idag har det dock känts ganska trevligt därinne. Jag grubblar nämligen på ett bra sätt idag. Det har även fått mig att rensa både skafferiet och kylskåpet och fylla på med nystorinhandlat från konsum. (Jag har ju äntligen skaffat mig coop-kort och tyckte det var roligt att få både poäng och rabatt). Det som har pågått därinne har med allt mellan examensarbete, hemsida och föreläsning att göra. Utanför har jag med glädje mött världen med överblivna cupcakes och utomordentlig lunchpromenad.

Det här är ett ganska vanligt beteende för mig veckan innan en redovisning. På tisdag går det nämligen av stapeln. Den här veckan är alltså fix och don vecka (det har varit mycket sånt den här terminen tror jag) och nästa vecka.. DÅ HAR JAG RUM FÖR ATT JOBBA STORARTAT! Då ska det testas och trixas med form och rum. Och sen material.

Ps. Förlåt mig världen om jag är bitsk ibland. Det betyder inte att jag inte gillar dig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar