måndag 16 januari 2012

Bildlös.

Jag och min kamera är i osynk.
Den stannar hemma när jag går till skolan och egentligen behöver att den följer med.
Så jag skriver nu bara..

Jag har varit i Långed snart en vecka.
Jag har haft handledning på rapporten som jag började skriva under julen.
Ja, läget är absolut under kontroll. Skönt.
Jag skrev sen en terminsrapport för att jag kände att jag lika gärna kunde fortsätta skriva. Vissa kallar mig galen. Men gränsen mellan galenskap och geni är hårfin.

Jag har skrivit en tidsplan med veckoblock. Jag har bestämt handledarmöte till nästa vecka. Jag funderar väldigt mycket över hur jag ska göra min hårda kärna i skulpturen som jag vill ha.. och vilken yta och utseende jag vill ge den. Jag har hunnit göra några prover och teckningar men är fortfarande osäker.

Och igår flyttade jag in i rummet igen.
Och tänka sig, jag hittade någonting helt ganska snabbt. Jag förklarar en annan dag. När jag kan visa en bild också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar