måndag 26 mars 2012

Jag fick feeling.

Inte helt utan orsaker sover jag sedan i lördags sämre och har nu mera många vakna timmar på dygnet. Idag har jag utnyttjat den tiden till att få ytterligare fason på min rapport och hör och häpna jag tror det kanske ordnar upp sig. Jag har dessutom planerat morgondagensarbete på en grön post-it lapp.

Jag gick hem vid en tidpunkt som jag inte riktigt är säker på för att alla mina klockor går olika och nästan ingen av dem går rätt. Dessutom spelar det ingen roll. Jag kör på känsla. Konsum var fortfarande öppet och det var inte mörkt ute. Det räcker för mig som bra betyg. Väl hemma och mättad av mat fick jag feeling igen och nu sitter jag här och nördar in mig i den grafiska layouten på min rapport. Om jag bara kunde bestämma mig för den slutgiltiga titeln så skulle jag också kunna göra framsidan. Så tänk nu Anna, tänk. Vad ska arbetet heta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar