fredag 30 mars 2012

Titelvåndor.


Jag kan inte komma på en titel. Ju mer jag tänker på det desto krångligare blir det. Jag vill verkligen ha en titel. Jag ska komma på en. Var så säkra. Förövrigt har varit en bra dag och sen arbetskväll. Fastnade i rättstavnings träsket och blev kvar utan mat i skolan till klockan tio. Ingen bra grej men jag överlevde. Tur!Annars hade Annika varit tvungen att publicera min rapport som det sista jag skrev innan jag kastade in handduken. Det är nämligen så att den senaste versionen ligger på just hennes skrivbord. Hon har en jävla bitter kaka att bita i när hon ska korra den... jag kan inte annat än att tycka synd om henne. Imorgon när jag vaknar är det första jag ska göra.... kaffe. Det andra, skriva ett strukturerat schema över helgens arbete. Det tredje jag ska göra (om jag bortser från att klä på mig kläder) är att möta the masters i konsthallen för att planera examinationen.

2 kommentarer: