onsdag 22 augusti 2012

Beslutsångest.

Jag hade tänkt att jag skulle rensa hela bloggen. Ta bort allt det gamla och starta något nytt. Så som det är i verkligheten.. Men så hade jag besök av Malin en kväll och hon, som aldrig hade sett min blogg eller vad jag gör tyckte absolut att jag skulle ha den kvar.. så nu vet jag inte längre. Hur ska jag göra? Rensa eller spara?

btw. Ja har nu fem dagar ledigt och hoppas på att hinna med att starta upp min nya verklighet på fler sätt än att ta beslut om min blogg ska förändras eller inte.

2 kommentarer:

  1. jag tänker du kan alltid ha kvar den tills du spyr på den. om så bara för att påmminnas om hur du tänkte.

    SvaraRadera
  2. Jo. Fast det är ju det jag typ känner nu att jag redan har gjort och nu vill jag börja om.. samtidigt som det är lite fint att komma ihåg det gamla ibland också. men jag känner mig som att det redan är så länge sen nu.
    Jag vill fortsätta men med det nya...

    SvaraRadera