tisdag 1 januari 2013

DEN NYA TIDEN.

Bloggen har legat på is under en längre tid. Den behövde få göra det. Jag behövde få komma på om jag ville använda mig av den. Jag har vacklat av och an angående om jag vill ha kvar det gamla i bloggen eller radera allt och börja om från början. Jag har fortfarande inte helt kunnat bestämma mig och väljer nu därför att ha kvar det gamla men ändå börja om. Jag behöver bloggen och tänker fortsätta att använda den som ett verktyg i mitt arbete. Ett slags sorteringsverktyg.

Från och med nu kommer etiketterna fylla en större funktion. Till att börja med kommer det finnas:

-Annas Burk of Art (Se första inlägget på etiketten för att förstå mer)
-Form och Färg (Innehåller skulpturala delar och färgiga delar av mitt arbete)
-För Minnet (är för tillfället den mest välfyllda etiketten, där lastar jag sådant jag själv behöver komma ihåg)
-Inspiration (Här hamnar allt som jag klassar som inspiration)
-Teckning (kanske inte helt otippat innehåller teckningsrelaterade inlägg)
-Text (skriven av mig, skriven av någon annan, något läst eller som bör läsas)

Speciella projekt kommer att få en egen flik (se exempel Re-Form som är ett gammalt projekt på uppdrag från lokstallet, strömstad)

Så här med säger jag endast:







2 kommentarer: