tisdag 15 januari 2013

Sketchbook, Bye bye love.

Äntligen är skissboken skickad och jag har nu skapat en blogg för alla bilderna! 

Jag får panik på att jag inte lyckades peka en bloggeradress till min nyskapade domänblogg och därför måste göra bloggen i One-formatet.. Det här medför nu att jag inte fattar hur jag gör för att bilderna ska bli större så tillsvidare får man nöja sig med att se i miniformat. Boken var ju också i miniformat så på så vis lurar jag ju ingen i alla fall.

Klicka HÄR för att se hela boken. 







2 kommentarer:

  1. det man ändå kan säga till fördel om boken generellt är att jag gillar de rundade kanterna. i övrigt är det lite tråkigt med pappers kvalitén

    SvaraRadera
  2. Ja, papperskvalitén har verkligen varit ett motstånd.men du vet allt det där med motstånd. det måste finnas!

    SvaraRadera